Årsmøtet ble gjennomført mandag 13. februar 2012 Klokken 1800 på Politihuset, Grønlandsleiret 44 i Oslo med godt oppmøte.
Årsmøtet ble avviklet i løpet av ca 50 minutter under mottoet ”gjort er gjort og spist er spist”. Det man ikke kan gjøre noe med, bruker man ikke mye krefter på. Et godt år for foreningen er gjennomført, årsberetning og regnskap ble vedtatt uten merknader. Årsberetningen for 2011 er lagt inn under medlemmenes sider (kun tilgang for medlemmer).
Oppmøtet var veldig bra, ca 50 personer deltok med engasjement, vyer og forslag til fremdrift av foreningen. Mange tok en tur innom Lompa etter møteavslutning på Politihuset, en nystartet tradisjon som gir et lite tilskudd med godt humør.
Øyvind R.
